E-ITSPEA 5: Tarzan suurlinnas: võrgsuhtluse
eripäradest

3. Tea, kus sa oled:


Ei saa täiesti öelda minu kohta, et ma olen kunagi kohtunud selle probleemiga nagu vaevad kommentaaridega, aga kindlasti tean ja arvan, et selline probleem Interneti keskonnas on küllaltki oluline.


Tahan tuua niisugust näide YouTubist. Seal on olemas väga palju videoid, mis on suunatud inimeste
haridusele või ,näiteks , uue toote esitamisele ülevaates. On vaja ka märkida seda, et paljud nendest võivad olla üsna kehva kvaliteediga, aga ikkagi kõik nende autorid tahavad saada adekvaatset ja vajalikku tagasisidet või kriitikat. Tegelikkuses kommmentaarides me võime leida nii palju sisutuid ja kasutuid komentaare, mis võivad isegi solvata video autorit. Nad lihtsalt demotiveerivad autorit jätkata oma viideoloomist. Seejuures need kommentaarid niimoodi levivad, kuna teised, nagu lapsed, näevad seda ja mõnikord see ka hakkab neid lõbustama.

Ma ei ole suur kommentaator Internetis, aga kui mulle tõesti meeldib viideo või posti sisu ja kvaliteet, siis mul kindlasti tekib soov jätta kiitu või lihtsalt tagasisidet. Arvan, et selline Virginia Shea käsu jääb aktuaalseks veel palju aega, kuna alati leida inimesed, kellele lihtsalt meeldib haavata teisi ja kes ei tea või ei mõtle oma negatiivset ja kahjuliku mõjust teisele inimestele.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога