E-ITSPEA 10: Võrkude rikkus:

vabast tarkvarast vaba kultuurini




Arvustus Eric S. Raymondi artiklile "How To Become A Hakker"

Lugedes seda artiklit, ma aravan, et selle teksti peamiseks eesmärgiks on vastata küsimusele "Kuidas ma võiksin õppida tipphäkkeriks?" ja jutustada põhjalikult, millised iseloomujooned, oskused ja huvid peavad olema häkkeril (autori arvates).

Artikel algab sellest, et autor seletab seda, kuidas jagatakse erinevaid häkkereid ehtsatele häkkiritele ja "kräkkeritele", mis meeldis mulle ja , minu meelest, oli küllaltki loogiliselt seletatud. Järgenevas kolmes osas ta jutustab häkkeri mõtlemise viisist ja tema suhtumisest, tema põhioskustest nind soovitustest nendele, kes tahaksid häkkeriks saada, ja kuidas häkker saab oma staatusi selles kultuuris ja millesed saavutused peaksid temal olema. Teksti mõtete kogust võin märkida, et häkker peab suhtuma oma tegevusesse tõsiselt, innukalt ja truult, ta peab oskama igavat tööd automatiseerida, alati õppida ja areneda ja tegutseda sõltumatult.

Minu arvates, autor tegi põhjaliku töö selle teksti kallal, kuna veelgi ta lisas oma tööle ka liisamaterjäle lugemiseks ning "KKK" selle juhtumile, kui lugejal pärast teksi lugemist tekivad küsimused või vastuväited.
 
Viitid:
https://atos.net/wp-content/uploads/2020/07/hacking-blog-image.jpg
https://atos.net/wp-content/uploads/2020/07/hacking-blog-image.jpg


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога